Jav, príčina a dôsledok

13.6.2010
Telesá,objekty,organizmy,procesy a prebiehajúce deje sú prejavy rozpínajúceho sa vesmíru. Gravitácia,
vietor,búrka,zemetrasenie,počasie,oheň, tsunami,príliv a odliv mora,choroby  sú javy, ktoré majú svoju príčinu a dôsledok.Človeku trvalo veľa storočí,aby odhalil príčinu určitého javu. Striedanie ročných období,dňa a noci, postavenie Zeme voči Slnku a Mesiacu boli po tisícročia zahalené rúškom tajomstva.
Najväčšou pohromou ľudstva boli choroby - mor,cholera,malária,týfus,očné choroby, ktoré šamani a mágovia liečili zaklínaním a čarovaním. Tie časy sú za nami.Rozvojom vedy a techniky, pokusmi sa prišlo na príčinu väčšiny chorôb.Dôsledkom neznalosti hygieny boli epidémie, ktorím padli tisíce životov.

Úlohou človeka je spoznávať prebiehajúce javy, hľadať ich príčiny a počítať s ich dôsledkami !
Svet je v pohybe a človek by mal kopírovať tento pohyb v bežnom živote.

Aké sú príčiny prebiehajúcich negatívnych javov vo svete a ich dôsledky ?

- prehrievanie atmosféry vypúšťaním exhalátov, tvorba skleníkového efektu - dôsledok : zvýšená teplota,
väčší výpar vody a následné búrky,tornáda, povodne
- ochrana prírody je postavená na druhé miesto za dobýjanie nerastného bohatstva a ťažbu dreva
- ľudstvo sa zmierilo s výziou predpovedanej katastrófy a následného spasenia a nepodniká nič na svoju  záchranu
- prijímajú sa zákony, ktoré odporujú vesmírnym a prírodným zákonom
- média a ,,ľudia slova " propagujú negatívne stránky života - drogy, kriminalitu, vojny,nešťastia a tým  zatláčajú  do úzadia všetko pozitívne
- slovo sa stalo silnejším ako čin - dôsledkom je iba hospodársky deficit
- ak politická strana,koalícia , či zoskupenie sa vydá cestou spravovania štátu osobami s humanitným vzdelaním, bez prihliadnutia na názory prírodných vied, musí vedieť, že prehlbuje štátny deficit
- zachraňovanie štátneho rozpočtu zvyšovaním daní a odvodov, platbou školného, sociálnou reštrikciou vedie do slepej uličky a efekt je vždy opačný, slúži len na ďalšie ožobračenie ľudí

Jediná cesta ako sa vyhnúť negatívnym dôsledkom je vzdelanie a dôsledné poznatie príčin okolitých javov !

Treba hľadať riešenia :


Problémy neexistujú, existujú iba neschopní ľudia, ktorí ich nevedia riešiť !